Wszyscy właściciele firm chcący dotrzeć do swoich potencjalnych klientów reklamują się między innymi poprzez ulotki reklamowe. Jest to tradycyjna, pewna, popularna i sprawdzona metoda, stosowana w dzisiejszych czasach niemal przez wszystkich. Ważną kwestią jest to czy ulotka reklamowa będzie się pozytywnie wyróżniała pośród innych i tym samym czy będzie zachęcała do zapoznania się z jej treścią. Dlatego atrakcyjna forma graficzna jest w tym przypadku równie ważna co zawartość merytoryczna.
Jeśli macie Państwo dostęp do specjalistycznego oprogramowania i czujecie się na siłach aby przygotować ją samodzielnie, warto pokusić się o stworzenie własnego projektu graficznego. Gotową ulotkę proszę przesłać nam w postaci pliku drukarskiego (w skali 1:1, format do wyboru: jpg/pdf/tiff, 300 dpi, CMYK, fonty zamienione na krzywe). Możecie też Państwo zamówić projekt w naszym Studio Graficznym. Jego cena uzależniona jest od stopnia złożoności i czasu potrzebnego do jego ukończenia. Projekt prostej ulotki dwustronnej to koszt 80 zł. Cenę projektów bardziej skomplikowanych ustalamy indywidualnie. Realizujemy je w ścisłej współpracy z klientem, w razie potrzeby dokonujemy zmian i nanosimy poprawki do momentu pełnej Państwa akceptacji. Projekt każdej ulotki reklamowej jest unikatowy i tworzony dla konkretnego klienta oraz zgodny z jego potrzebami i specyfiką branży.
Najbardziej popularne formaty ulotek reklamowych to: A5 (148×210 mm), A6 (105×148 mm) i DL (99×210 mm). Ulotki składane: do formatu A4, A5 lub DL. Proponujemy papiery satynowe oraz kredowe błyszczące lub matowe.
Do nawiązania współpracy serdecznie zapraszamy branżę gastronomiczną, firmy szkoleniowe, kluby sportowe i kluby fitness, usługodawców: malarzy, hydraulików, glazurników, elektryków, szewców, krawców, przychodnie i lecznice, sklepy, szkoły językowe, agencje turystyczne, mechaników samochodowych, antykwariaty, przedsiębiorstwa budowlane, agencje nieruchomości, banki, apteki, organizatorów imprez i przyjęć weselnych, kwiaciarnie, tapicerów, muzea, myjnie samochodowe, firmy ochroniarskie, architektów i architektów krajobrazu, ośrodki wczasowe, firmy transportowe, psychologów, rehabilitantów i masażystów, rzeczoznawców, spółdzielnie mieszkaniowe i wszystkich, którzy w ciekawy i nietuzinkowy sposób pragną zaprezentować klientom oferowane przez siebie towary lub usługi.